rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 12 453   |   Dodanych dzisiaj: 3

Wynajmę pokój

Wynajmę pokój
Do wynajęcia pokoje jednoosobowe przy ul. Staromiejskiej bardzo miła i spokojna okolica (dzielnica Staromie¶cie), łatwy dojazd do centrum Rzeszowa zarówno samochodem oraz komunikac ...

SKUP AUT SKUP SAMOCH ...

CENA:
34555555


Zobacz

Słocińska, 37 arów, ...

CENA:
599000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 499 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Restauracja Karolina Park w Rzeszowie poszukuje osoby na stanowisko kelner/kelnerka. Opis stanowiska:  Obsługa go¶ci restauracji  Przyjmowanie zamówień i dbanie o pozytywn± atmosferę  Współpraca z zespołem kuchni i obsługi Wymagania:  Do¶wiadczenie na podobnym stanowisku  U¶miech, komunikatywno¶ć, dobra organizacja pracy  Gotowo¶ć do pracy zmianowej i w weekendy Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]taurant lub kontakt telefoniczny: 536 920 555

Dodane : 2025-05-20 13:16 + czytaj więcej

Firma Arini Cafe zatrudni pracownika na stanowisko pomoc kuchenna na Bistro w nowoczesnym obiekcie sportowym WR Sport: Opis stanowiska: - pomoc przy przygotowaniu posiłków - obróbka produktów niezbędnych do przygotowywania dań i posiłków oraz deserów - dbanie o czysto¶ć na stanowisku pracy - przestrzeganie procedur, zasad oraz standardów sanitarnych - wdrażanie nowych przepisów z my¶l± o urozmaiceniu dotychczasowego menu Wymagania: - do¶wiadczenie na podobnym stanowisku - ksi±żeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych - gotowo¶ć do pracy w systemie dwuzmianowym - gotowo¶ć do pracy w weekendy Oferujemy - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwo¶ć przyst±pienia do ubezpieczenia grupowego

Dodane : 2025-05-20 14:15 + czytaj więcej

Firma Arini Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko kierowca/zaopatrzeniowiec - dostarczanie produktów garmażeryjnych. Opis stanowiska: - praca od poniedziałku do pi±tku - start 4:30 - 12:30 - załadunek towaru - dostarczenie towarów do punktów zgodnie z dokumentem WZ/faktura - dbanie o powierzony samochód (Fiat Ducato w zabudowie chłodniczej). Wymagania: - wysoka kultura osobista - aktywne prawo jazdy kategorii "B" Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwo¶ć przyst±pienia do ubezpieczenia grupowego

Dodane : 2025-05-20 14:15 + czytaj więcej

W ramach projektu pn. Razem możemy więcej! współfinansowanego ze ¶rodków PFRON prowadzimy rekrutację na staż na stanowisko / Pakowacz art. papierniczych / dla osób z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawno¶ci. Staż trwa 3 miesi±ce i traktowany jest jako okres próbny przed zatrudnieniem u tego samego pracodawcy. Stypendium stażowe za okres 3 miesięcy wynosi : 7 669,86 zł ( tj. 2 556,62 zł miesięcznie) * podane kwoty to kwoty brutto, chyba, że regulamin stanowi inaczej i w/w kwoty s± również kwotami netto. Zakres obowi±zków: - komplementacja zamówień, - pakowanie przesyłek, - rozkładanie produktów z dostaw, - proste prace produkcyjne, Wymagania: - ważne orzeczenie o stopniu niepełnosprawno¶ci, - miejsce zamieszkania na terenie woj. podkarpackiego, - być w wieku aktywno¶ci zawodowej tj. od osi±gnięcia wieku dorosło¶ci - do osi±gnięcia wieku emerytalnego, - nie podejmuj±c zatrudnienia, - nie być beneficjentem innego projektu współfinansowanego ze ¶rodków PFRON Cv proszę przesyłać na adres e - mailowy: [użyj formularza kontaktowego] Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi Rzeszów ul. Słowackiego 24/75 Piętro 7, Rzeszów tel. kontaktowy 739-908-468 Zapraszamy !

Dodane : 2025-05-20 15:04 + czytaj więcej

đźš§ PRACA DLA CIE¦LI SZALUNKOWEGO – OD ZARAZ! đźš§ Szukasz solidnej roboty w budowlance? Doł±cz do ekipy. 📍 Lokalizacje: ŁódĽ / Warszawa / okolice Rzeszowa 🏗️ Projekty: mieszkaniówka, przemysł, mosty đź“… Praca od pon. do pt. – wolne weekendy đź’° Umowa o pracę, terminowa wypłata, zaliczki, zakwaterowanie đź”§ Szukamy do¶wiadczonych cie¶li szalunkowych – systemowych i tradycyjnych. đź’Ş Liczy się rzetelno¶ć i gotowo¶ć do delegacji. 📞 Dzwoń: 502 267 530 (WhatsApp też działa!) đź“© Wy¶lij SMS o tre¶ci: „cie¶la Brunary” – oddzwonimy! Nie czekaj – dobra robota czeka na Ciebie!

Dodane : 2025-05-20 15:04 + czytaj więcej

Prywatny gabinet logopedyczny I KTO TO MÓWI zatrudni logopedę lub neurologopedę na 2/3 dni w tygodniu. Wymagania: - wykształcenie kierunkowe z logopedii - chęć do rozwoju i szkoleń - do¶wiadczenie w pracy z dziećmi i/lub osobami dorosłymi z wadami wymowy Oferujemy: - ¶wietnie wyposażony, nowoczesny gabinet z baz± pomocy i klimatyzacj± - bazę pacjentów - wsparcie merytoryczne - mił± atmosferę - atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane według wykształcenia i do¶wiadczenia CV proszę wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-20 18:45 + czytaj więcej

Zatrudnię na pomoc kuchenn± chętn± osobę. Do¶wiadczenie nie jest wymagane. Praca w godzinach 7:00-16:00 ( s± to godziny przybliżone) Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV wraz ze zdjęciem na podany adres e-mail E[użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem: pomoc kuchenna

Dodane : 2025-05-20 18:45 + czytaj więcej

Fundacja Heros, zajmuj±ca się aktywizacj± zawodow± osób z niepełnosprawno¶ciami, prowadzi rekrutację na szkolenie "Obsługa pakietu MS Office", w ramach projektu współfinansowanego ze ¶rodków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Szkolenie jest stacjonarne, realizowane w Rzeszowie i obejmuje 112 godzin. W ramach szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu: - tworzenia i formatowania dokumentów tekstowych, - tworzenia arkuszy kalkulacyjnych, wprowadzania danych, korzystania z formuł i funkcji, - tworzenia prezentacji, - zarz±dzanie poczt± elektroniczn±, kalendarzem, kontaktami oraz zadaniami. - tworzenia baz danych, wprowadzania danych oraz generowania raportów. Uczestnik szkolenia otrzymuje: - Stypendium szkoleniowe 17 zł brutto/godzinę szkolenia, - Zwrot kosztów dojazdów na szkolenie, - Materiały szkoleniowe, - Catering w trakcie szkolenia, - Za¶wiadczenie dokumentuj±ce ukończenie szkolenia. Po szkoleniu przewidziany jest staż zawodowy z wypłacanym stypendium 2556 zł brutto/miesi±c. Aby wzi±ć udział w szkoleniu zawodowym należy spełnić wszystkie poniższe warunki: - Posiadać aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawno¶ci, - Zamieszkiwać teren woj. podkarpackiego, - Pozostawać bez zatrudnienia; - Być w wieku aktywno¶ci zawodowej (Kobiety do 59 r.ż; MężczyĽni do 64 r.ż) Osoby zainteresowane wzięciem udziału w szkoleniu proszone s± o przesłanie CV przez portal lub kontakt telefoniczny. Liczba miejsc jest ograniczona!

Dodane : 2025-05-21 08:14 + czytaj więcej

Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw płac Miejsce pracy: Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Stefana Okrzei 7 Zakres obowi±zków: Kompleksowa obsługa płacowa Podkarpackiego Centrum Nauki „Łukasiewicz”, w szczególno¶ci: naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych ¶wiadczeń zwi±zanych z prac±; sporz±dzanie list płac; naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy; obliczanie wpłat na PFRON i sporz±dzanie deklaracji w tym zakresie; rozliczanie umów cywilnoprawnych; prowadzenie i obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych; sporz±dzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS; sporz±dzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego; przygotowywanie dokumentów niezbędnych do sporz±dzania planów finansowych; sporz±dzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń do GUS oraz dla potrzeb organizatora. Wymagania: wykształcenie co najmniej ¶rednie ekonomiczne lub pokrewne i 3 lata stażu pracy, do¶wiadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie naliczania wynagrodzeń (mile widziane w instytucji kultury lub innej instytucji finansów publicznych), praktyczna znajomo¶ć programu PŁATNIK, PUE ZUS oraz pakietu MS Office, znajomo¶ć przepisów dotycz±cych ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, pracowniczych planów kapitałowych w stopniu pozwalaj±cym na samodzieln± pracę, umiejętno¶ć pracy w zespol

Dodane : 2025-05-21 09:45 + czytaj więcej

Zatrudnię blacharza dekarza lub osobę do przyuczenia. Znajomo¶ć el narzędzi i prawo jazdy kat b. Osoba nie boj±ca się wysokosci. Praca od zaraz. Od pon do pi±tku. Wypłaty co tydzień.

Dodane : 2025-05-21 11:14 + czytaj więcej

Specjalista ds. sprzedaży energii elektrycznej i gazu Miejsce pracy: praca zdalna + wizyty u klientów na terenie woj. podkarpackiego Forma współpracy: B2B Zakres obowi±zków: - Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego - Negocjowanie warunków umów oraz ich finalizacja - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami - Monitorowanie rynku energetycznego i aktualnych trendów w branży - Tworzenie strategii sprzedażowych - Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje klientów - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w¶ród Klientów Nasze wymagania: - Prawo jazdy kat. B. - Wysoka kultura osobista, komunikatywno¶ć - Umiejętno¶ć prowadzenia rozmów z wła¶cicielami firm lub osobami decyzyjnymi po stronie klienta - Samodzielno¶ć w organizacji pracy, systematyczno¶ć - Umiejętno¶ci korzystania z narzędzi online - Mile widziane do¶wiadczenia w sprzedaży B2B - Dodatkowym atutem będzie znajomo¶ć rynku energii elektrycznej i gazu oraz umiejętno¶ć zidentyfikowania potrzeb klienta w obszarze tych usług Zależy nam na współpracy z osob±, która rozumie sprzedaż doradcz± i potrafi samodzielnie prowadzić klienta przez cały proces od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy. Oferujemy: - Szkolenie branżowe - Wsparcie do¶wiadczonych handlowców - Dowolno¶ć w wyborze metod dotarcia do klientów - Nienormowany czas pracy, to ty decydujesz ile czasu po¶więcasz na swoj± pracę - Możliwo¶ć samodzielnego planowania działań - Przejrzysty system wynagrodzeń prowizy

Dodane : 2025-05-21 11:28 + czytaj więcej

JESTE¦MY FUNDACJˇ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawno¶ciami. Od 30 lat z pasj± i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspieraj± osoby z niepełnosprawno¶ciami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Nasz± misję i cele realizujemy w oparciu o warto¶ci, które wyznaczaj± standardy naszej pracy. To one s± fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sze¶ciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, maj±cych na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawno¶ciami, zarz±dzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Doł±cz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Doł±czaj±c do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawno¶ci±, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętno¶ci społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych zwi±zanych z niepełnosp

Dodane : 2025-05-21 12:20 + czytaj więcej

Nowo powstaj±cy salon optyczny zatrudni: **Stanowisko:** Optyk okularowy **Miejsce pracy:** RZESZÓW **Forma zatrudnienia:** Umowa o pracę / Umowa zlecenie / B2B **Wymiar czasu pracy:** Pełny etat / Czę¶ć etatu --- Zakres obowi±zków: * Montaż soczewek okularowych do opraw (szlifowanie, centrowanie, dopasowanie). * Obróbka i osadzanie soczewek jedno- i wieloogniskowych, w tym progresywnych. * Drobne naprawy i serwis opraw okularowych. * Weryfikacja jako¶ci wykonanych prac zgodnie ze standardami optycznymi. * Współpraca z optometryst± i doradcami klienta w zakresie realizacji recept. * Dbanie o porz±dek i prawidłowe funkcjonowanie zaplecza technicznego (laboratorium). --- Wymagania: * Do¶wiadczenie w pracy na stanowisku optyka okularowego * Znajomo¶ć procesu montażu i obróbki soczewek okularowych. * Precyzja, samodzielno¶ć i dobra organizacja pracy. * Mile widziane: wykształcenie kierunkowe --- Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym gabinecie optyczno-okulistycznym. * Pracę w zespole z do¶wiadczeniem i pasj± do optyki. * Dostęp do wysokiej klasy sprzętu i nowoczesnego laboratorium. * Możliwo¶ć rozwoju i szkoleń branżowych. * Rabaty pracownicze na produkty optyczne. --- **Zgłoszenia (CV + krótki list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 13:17 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: - Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe w tym głównie elektryczne i fotowoltaiczne): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urz±dzeń i innych zwi±zanych z budow±, przygotowywanie harmonogramu prac - Bezpo¶redni kontakt z Zamawiaj±cym w zakresie realizacji umowy - Współpraca z Nadzorem Inwestora - Odpowiedzialno¶ć za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kontrola kosztów cało¶ci kontraktu z Zamawiaj±cym - Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót– przedstawienie finalnych ofert do akceptacji - Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami - Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie (w tym zgodnie z zasadami BHP), - Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiaj±cym oraz Podwykonawcami - Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców - Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych i raportów do przełożonego Wymagania: - Wykształcenie w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym - Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Do¶wiadczenie koordynowania robót budowlanych oraz współpracy z podwykonawcami - Samodzielno¶ć i odpowiedzialno¶ć w działaniu - Znajomo¶ć obsługi AutoCad - Prawo jazdy kat. B - Umiejętno¶ć analizy dokumentacji technicznych - Znajomo¶ć pakietu MS Office - Gotowo¶ć do kilkudniowej delegacji w tygodniu na terenie Polski - Komunikatywno¶ć i z

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarz±du oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarz±dzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bież±ca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie wła¶ciwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarz±d Archiwizacja i dbanie o porz±dek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarz±d Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarz±du i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarz±dzenia etc.) we współpracy z Radc± Prawnym Obsługa posiedzeń Zarz±du, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa poł±czeń telefonicznych i urz±dzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętno¶ć tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętno¶ć samodzielnej pracy pod presj± czasu, w tym rozwi±zywania problemów Dokładno¶ć i uporz±dkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolno¶ci organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Strona 16 z 34
zamknij
Zamknij